16 november 2014 Annette Zeldenrust

Hoe scoort u op online marketing?

Wilt u echt goed gevonden worden op Google? Zorg dan dat uw online marketing activiteiten optimaal zijn ingericht. In de praktijk blijken de online resultaten, na uitvoering van een gratis QuickScan, vaak teleurstellend te zijn. Graag deel ik enkele veel voorkomende conclusies met u.

• Geen samenhang tussen de online marketing activiteiten
• Gebrek aan een duidelijke marketingdoelstelling en marketingstrategie
• De website is vaak ingericht, maar niet geoptimaliseerd voor zoekmachines
• Geen inzicht in de prestaties van de Google AdWords campagne die extern wordt beheerd
• Activiteiten zijn niet gericht op het bereiken van conversie
• Met veel online activiteiten is een start gemaakt, maar een continu proces ontbreekt

Dit is slechts een greep uit de veel voorkomende resultaten bij een marketingscan. Zeldenrust Marketing vertelt u graag hoe u dergelijke conclusies kunt voorkomen.
U wilt toch ook dat u online succesvol bent en blijft?!

Vraag de gratis QuickScan bij ons aan en ontdek hoe u online scoort!

Tagged: ,

CONTACT


Neem voor nadere informatie contact met ons op. Wij staan graag voor u klaar.